16 kwietnia 2010

Męska kartka - koszula z krawatem :)



Bardzo ucieszyłam się kiedy dostałam ,zlecenie, na wykonanie kartki imieninowej dla nauczyciela.
Na kartce miała być umieszczona data i imię solenizanta.
Dla mnie nie lada wyzwanie, bo to moja pierwsza kartka w ,męskich klimatach, ...
Nie chciałam żeby kartka była zbyt surowa i zbyt smutna w kolorystyce, a jednocześnie nie przesłodzona.
*
Mam nadzieję, że kartka ucieszy solenizanta :)
Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii.
Dziękuję za wszystkie bardzo miłe komentarze pod poprzednimi postami.
*

Pozdrawiam
Colorina

3 komentarze:

  1. Ooo, takiej koszulowej z krawatem jeszcze nie widziałam, świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moc se vám to povedlo:o)je to moc hezké.Krásný den.

    OdpowiedzUsuń
  3. no,kochana... cudna jest...
    mam do zrobienia dwie męskie kartki,wrzuciłam sobie stosowne hasło w wyszukiwarkę i już wiem jak będzie wyglądała jedna z nich, mam nadzieje, że nie będziesz miała nic naprzeciwko małemu liftowanku :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń