25 października 2010

Czerwony przepiśnik z babeczką

Ten zeszyt na zapiski kulinarne, to jak do tej pory największa z moich scrapowych prac. Jest całkiem sporych rozmiarów, bo mierzy 16,5 x 25 cm. Wewnątrz mieści ok.100 stron podzielonych tematycznie na siedem rozdziałów. Dodatkowo na tylnej okładce zamocowałam zakładkę. Przy tworzeniu przepiśnika bazowałam jedynie na dwóch kolorkach: czerwieni i bieli. Okładki na zewnątrz są embossingowane w dzbanki, filiżanki i kubeczki.

Zapraszam do oglądania... będzie baaardzo dużo zdjęć:))









Przyznaję, że też marzy mi się taki przepiśnik i też w takim kolorku. Ale jak to mawiają: prawdziwy szewc bez butów chodzi,więc jeszcze się takiego nie dorobiłam:)) Aniu mam nadzieję,że chociaż troszkę Ci się spodoba:))

Serdecznie wszystkich pozdrawiam:)) Colorina

26 komentarzy:

  1. Nie ma możliwości, żeby się nie podobało.
    Jest fantastyczny.I bardzo pomysłowy-ta zakładka, podział na działy. SUPER!!!
    A skąd ja tego szewca znam ;) mam dokładnie tak samo :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepyszny przepiśnik. Nic dodać, nic ująć:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu - ten przepiśnik jest przecudowny :) Na pewno się spodoba nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny! Może ja to nie ta Ania, ale przyznaję, że bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie żartuj, on NAPRAWDĘ jest dla mnie?! O mamooooooooooooo, jaki jest cudowny, nie dość, że mój ulubiony kolor, to jeszcze podział na dania, kartki w krateczkę, ta piękna babeczka, embrossing w kubeczki, dzbanuszki, ZAKŁADKA, o wszystkim pomyślałaś!!! Nie mogę się doczekać po prostu :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie się rozpływam. mam fioła jak dziki osioł na przepiśniki. ale nie zrobię sobie dopóki nie będę mieć bindownicy. dla Ani gratulacje - zazdroszczę ;) w dodatku ten taki piękny - z działami ;) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaki piękny ten przepiśnik...uroczy...zachwyca!
    Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu to dodaje mi twórczych skrzydeł!
    Miłego i pięknego tygodnia życzę.Ślę uściski i buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Muffinkowy Przepisik' z wielkim pomyslem i po prostu baardzo przydatny.Ja zapisuje na malych karteczkach a potem gubie je ustawicznie,albo szukam po roznych szufladkach-we wlasnym mozdzku tez:-))
    Sliczny-czerwieniutki-piekna forma i zakladeczka,oraz podzialy-co bardzo wazne.
    Pozdrawiam ciepluteczko-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczny i niemożliwie dopracowany! Podoba mi się baaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie przepiśniki, choć z gotowaniem jestem na bakier:)
    śliczny, a czy to jest embossing czy taki papier???

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak perfekcyjnie go wykonałaś.
    Jest prześliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna rzecz taki przepiśnik, tym bardziej tak solidnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny i taki dopracowany! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny aż oczy się do niego śmieją

    OdpowiedzUsuń
  15. podejrzewam, że jest marzeniem każdej kobiety! nawet niegotującej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. On jest BOSKI!!!! Tez taki chce!!! Taki czerwony, dopieszczony...

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę prześliczny ten przepiśnik:) Jest idealny:)
    Gratuluję pomysłu i talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały przepisnik..i te detale .brawo.

    OdpowiedzUsuń