18 kwietnia 2011

Kolejne...

... trzy wielkanocne kartki ...



Pozdrawiam bardzo słonecznie :)

27 komentarzy:

  1. Kolejne cudeńka! Tak, ta zielona jest bossska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki... przypominaja mi o tym ze jeszcze zadnej nie wyslalam;/ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje karteczki! Zresztą wszystkie Twoje prace są przecudne i bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie mi się podobają Twoje prace, ten papier z barankami jest cudny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jedna to piękniejsza :O)
    Nie potrafiłabym wybrac jednej

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite, co jedna, to piękniejsza, aż nie wiadomo, gdzie oko zatrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, pierwsza i druga to moje faworytki z dzisiejszych kartek :)
    ps. Zapraszam do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki przeurocze! Niby podobne, a jednak pierwsza wyjątkowo wpadła mi w oko ;) Tworzysz naprawdę piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i delikatne. Bardzo podoba mi się sposób w jaki zamocowałaś napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie śliczne i delikatne:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! I jeszcze te baranki w tle:)) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności! Sama słodycz! :)) Kocham twoje karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNE! Ta pierwsza jest moja najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja powtórzę po raz kolejny, są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Każda piękna, trudno wybrać tę "naj" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne kartki! super jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne jak zawsze :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki piękne.
    Jesteś mistrzynią w robieniu takich piękności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne , ta ostatnia najbardziej mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń