7 października 2011

Jesienne pudełko ...

... to temat dzisiejszego wyzwania#2 w Kreatywnym Zakątku. Pudełko należy zalterować ubierając w kolory i dary jesieni. Dokładne wytyczne wyzwania znajdziecie TU (klik).

Moje jesienne pudełko możecie obejrzeć na zdjęciu poniżej ...
a tak wyglądało w wersji przed alteracją ...


Pudełko okleiłam papierem Glowing Enchanted Authentique . Całość postarzyłam tuszem Distress Ink Pad w kolorze Vintage Photo. Malutkie listki wycięłam dziurkaczem z prawdziwych liści klonu. Dla uzyskania efektu deszczu nałożyłam na nie preparat Glossy Accents.


 Pozostałe jesienne inspiracje możecie obejrzeć TU (klik) . 
Serdecznie zapraszam :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :*

Pozdrawiam bardzo słonecznie :)


10 komentarzy:

  1. ślicznie ci wyszło....aż pachnie jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełko, super pomysł z "deszczowymi" liśćmi... bardzo jesiennie i bardzo nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja pomysłowośc mnie za każdym razem zaskakuje. Pudełeczko jest fantastyczne. I jesienne w 100%ach.

    OdpowiedzUsuń
  4. o bardzo mediowo u ciebie , śliczniutkie to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne pudełko, uwielbiam takie jesienne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest cudne, aż namawia do jesiennego spaceru...

    OdpowiedzUsuń