2 listopada 2011

Paryskie klimaty

W ramach inspiracji dla Kreatywnego Zakątka zapraszam Was dzisiaj do Paryża – miasta artystów i zakochanych. W naszym Zespole Projektowym trwa właśnie edycja wędrujących albumów. Ostatnio całkowicie uległam urokowi kolekcji Printery Primy. Wszystkie papiery i dodatki rewelacyjnie się ze sobą komponują. 
 Na kartach albumu nie mogło zabraknąć wieży Eiffla, chyba najbardziej rozpoznawalnego symbolu Paryża. Poza tym odnajdziecie tam jeszcze paryskie klimaty akordeonowe z Montmartre oraz nutkę elegancji i romantyzmu. Mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się oddać koloryt i klimat vintage tego przepięknego miasta.

( klik na fotkę )

Całość postarzyłam tuszem Distress Dye Ink Pad Old Paper . 




Na wszystkie roślinne detale (zestaw stempli Prima Greenleaf ) nałożyłam grubą warstwę Glossy Accents.



Szczegóły użytych przeze mnie materiałów znajdziecie TUTAJ . A już w najbliższy piątek 4-go listopada nasze kolejne Zakątkowe Wyzwanie. 
Serdecznie zapraszam i pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Piękny! Roślinne stemple dodają uroku, wspaniale je podkreśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie! kolekcja rzeczywiście cudowna, świetnie wyeksponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko.
    Paryż przywołuje piękne wspomnienia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie. Wszystko ze sobą współgra. Niesamowity efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda wyczyniasz z tych papierów. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny wpis!!! cudownie postarzony! baaaaaardzo klimatyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny album z niezwykłym klimatem!

    OdpowiedzUsuń