20 stycznia 2012

Dla Babci i Dziadka

Z okazji Dnia Babci i Dziadka przygotowałam uniwersalną kartkę tagową, ozdbioną papierami z zestawu Printery Primy. Jeden prezent dla babci i dziadka. Całość postarzona jest tuszem Distress Dye Ink Pad w kolorze Old Paper.Centralną ozdobę stanowi ażurowa tekturowa ramka. Męski element kartki to zawieszka w postaci metalowego zegara. Babcinego charakteru nadają pracy papierowe serwetki, perełki i perłowe koraliki. Całość łączą własnoręcznie zrobione bordowe kwiaty i romantyczne papierowe zawijaski.
  

Szczegóły użytych materiałów TUTAJ .
Miłego weekendu :) Pozdrawiam serdecznie :)


12 komentarzy:

  1. Jest cudowna, taka jakie lubię.... no może ja bym jeszcze prysnęła ją mgiełkami (ale ja na tym punkcie to zboczona jestem i wszystko już pryskam mgiełkami, więc mnie nie słuchaj) ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo fajne ma kolorki i cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i te kolorki :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna! pozdrawiam i zapraszam na candy :) http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Idealne połączenie, dzięki czemu został osiągnięty efekt harmonii :)

    OdpowiedzUsuń