6 września 2012

Dla miłośników książek

Zamiast moich ulubionych kartek, dzisiaj trzy bardzo proste w wykonaniu zakładki.
Pierwsza powstała z arkusza papieru z zestawu Journey Marianne Design .

 ''Globus" został na obrzeżach nieco postarzony tuszem Distress Old Paper


Jedyną ozdobą są metalowe nity, przez które został przewleczony sznurek pakowy.


Druga zakładka to propozycja dla romantyczek i miłośniczek klimatów shabby chic. Powstała z papieru dwustronnego Tea Thyme Marcella Cdstck Prima . Przepiękny kształt i ażurowe detale uzyskałam dzięki wykrojnikowi LR0235 Small Oval by Petra Marienne Design .  Koronkową tasiemkę ozdobił elegancki perłowy ćwiek .
Dodatkowe ozdoby to perłowe koraliki nanizane na dratwę i róże pokryte preparatem Glossy Accent .

Ostatnia zakładka również została wycięta za pomocą wykrojnika LR0235 Small Oval by Petra Marienne Design , z papieru z zestawu Family Ties . Całość ozdobił papierowy kwiatek Prima , różyczka Marianne Design oraz różowa satynowa tasiemka.


Projekty powstały w ramach inspiracji DT dla Scrap Pasji.
Szczegóły i spis użytych materiałów TUTAJ.
Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :*
Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Ale cuda. Pomysł z globusem - wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakladki sa przesliczne, glosub jest rewelacyjny i starsznie podoba m i sie ten pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wow...nie wiem która podoba mi się najbardziej, każda ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne i aż chciałoby się je zanóżyć w czeluść kartek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakładki! Jednak pierwsza to moja faworytka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są wszystkie :) Pierwsza mnie zachwyciła za oryginalność, pozostałe dwie za romantyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu! Globusowa zakładka powaliła mnie na kolana!!! Masz ją może na zbyciu? ;) Ostatnio zabrałam się w końcu za czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń