23 lutego 2011

Kartka dla królewny ...

z okazji jej trzecich urodzin.
Karteczka w kształcie korony, w landrynkowych kolorkach. Składa się z trzech warstw. Na pierwszym planie królewna, na drugim jej kareta, a na trzecim jej królestwo czyli zamek.
Stempelki kolorowane copicami.

Jest to najmniejsza kartka jaką do tej pory zrobiłam. U podstawy ma zaledwie 11 cm, na zdjęciu wygląda na większą.

*

Zespołowi Hopmartu dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu Paleta Barw nr 3. Nie ukrywam, że sprawiło mi to ogromną radość :))


Pozdrawiam serdecznie:))

20 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka. Bardzo radosna i dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny:)) a kolorki jak najbardziej dla małej dziewczynki:)) - karteczka wyszła urocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty mnie zawsze czyms zaskoczysz. Fantastyczna i iście królewska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ różowe cudeńko! Piękna jest! :)) Wszystkie twoje kartki bardzo mi się podobają, ale ta jest szczególna, taka z pomysłem :)) I jakie fajne prezenty dostałyście z Mają, same cudeńka :)) Buziaki słoneczne ślę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Hana właśnie powiedziała - mamo a dlaczego Ty takich pięknych nie robisz?????
    Kurczaki muszę się bardziej postarać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!!Słodki cukiereczek:) Wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka karteczka dla małej królewny:))
    Gratuluję wyróżnienia!!! Należało się ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest! I w dodatku przestrzenna! Super :)
    Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bajkowa! Sama się porwałam kiedyś na zrobienie takiej trójwymiarowej ( muszę wygrzebać zdjęcia) wiem ile to pracy. Wyszła przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo miły blog,piękne prace...dlatego zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje!!! :) Ta dla królewny jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje wyróżnienia!!!a karteczka przepiękna,radosna i kolorowa,w sam raz dla majej królewny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowe maleństwo niezwykłe, pięknie wykonane i bardzo pomysłowe!
    Wyróżnienia gratuluję - kartką zachwycałam się już wcześniej, ale jeszcze sobie na nią popatrzę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Ucieszy oko nie jednej królewny:) W ogóle bardzo miło u Ciebie:)
    Pozdrawiam
    www.groszkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta karteczka...Taka różowo - cukierkowa...i słodka...w sama raz dla małej księżniczki...I jeszcze gratuluję wyróżnienia - należało się za tak piękną kartkę!Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodka, w sam raz dla królewny...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł i śliczne, cukierkowe wykonanie:) Gratuluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wyróżnienia!
    Karteczka jest cudowna!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna!!!Gratuluję wyróżnienia:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu.
    To taki wspaniały balsam dla duszy....Ciepło pozdrawiam i ślę uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna ta kartka! i pomysł i wykonanie!!! :D
    zapraszam na candy : all-4art.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń